Comarch ERP XL znany dawniej pod nazwą Comarch CDN XL to zintegrowany system klasy ERP dla dużych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych. Jest najczęściej wybieranym systemem klasy ERP przez tę grupę przedsiębiorstw. Dołącz do ponad 4000 Klientów z różnych branż
Comarch ERP XL, , obejmuje swoim zasięgiem wszystkie obszary działalności biznesowej
Handel i dystrybucja – skuteczne wsparcie zadań sprzedażowych, od zarządzania cenami i promocjami, poprzez realizację transakcji, po obsługę reklamacyjną.
Gospodarka magazynowa – utrzymywanie odpowiedniego poziomu zapasów oraz optymalizacja procesów przyjęć, wydań, przesunięć czy inwentaryzacji.
Produkcja i kompletacja – obsługa obszaru związanego z planowaniem, realizacją oraz rozliczaniem produkcji, zarówno jednostkowej, jak i seryjnej.
Serwis i remonty – kompleksowe zarządzanie zleceniami serwisowymi oraz parkiem maszynowym.
CRM – ewidencja kontaktów, zarządzanie zadaniami i wizytami handlowymi oraz pomoc w planowaniu i realizacji kampanii do klientów.
Analizy i raporty, controlling – wsparcie w podejmowaniu decyzji poprzez zarządzanie obiegiem informacji z każdego obszaru firmy z wykorzystaniem narzędzi klasy Business Intelligence.
Procesy – automatyzacja powtarzalnych działań i schematów postępowania oraz zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów.
Praca mobilna – realizacja procesów sprzedażowych, magazynowych oraz zarządczych z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.
Sprzedaż internetowa – dodatkowy kanał dotarcia do klientów poprzez sklep internetowy lub wirtualną galerię handlową.
Zabezpieczanie danych – gwarancja bezpieczeństwa dla firmowych danych poprzez ich automatyczną archiwizację.
Platforma B2B – wzmocnienie współpracy ze stałymi kontrahentami za pośrednictwem dedykowanego pulpitu internetowego.
Finanse i księgowość – usprawnienie obowiązkowej ewidencji zdarzeń gospodarczych oraz dostarczenie kompleksowej informacji zarządczej.
Kadry i płace – pełne wsparcie procesów kadrowo-płacowych bez względu na formę zatrudnienia.
Środki Trwałe – skuteczne zarządzanie środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem.
Pulpity dla pracowników – profesjonalna obsługa pracownicza dostępna dla każdej osoby w firmie.
Elektroniczna wymiana dokumentów – usprawnienie współpracy z partnerami biznesowymi przez eliminację dokumentów papierowych.